Dauwdruppels


Een week lang had ik mijn camera niet aangeraakt.
Geen zin, geen inspiratie en het weer werkte ook niet echt mee.
Maar daar kwam verandering in toen ik op een ochtend naar buiten keek en een spinnenweb vol dauwdruppels voor mijn raam zag.
Leuk om de Helios lens oplos te laten!

Dus trok ik de tuin in want ja, die voor mijn raam was wel mooi, maar een kleurrijke foto hoefde ik daar niet van te verwachten.
Alhoewel,in zwart wit heeft'iewel  wat .....


Toch zie ik liever boven- en enonderstaande versie die ik in mijn Lonicera fotografeerde.
Een hele makkelijke struik waar je weinig tot geen werk van hebt maar die zich met zijn kleine blaadjes wel leent voor een hele mooie bokeh.


Ik verbaas me telkens weer over de perfectie die de natuur weet te creëren als ik de foto's vergroot op mijn scherm zie. Zulke mooie ronde druppeltjes, ongelofelijk! 😂



Kunstwerkjes van de natuur!

2 opmerkingen

  1. Ziet er helemaal niet verkeerd uit ;-) vooral in zw/wt komt ie er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hè, vond ik ook niet :D
      Zwart/wit doet het altijd goed!

      Verwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top