Twee hobby's gecombineerd


Hobby's, ik heb er veel te veel.
En helaas kan ik ze niet allemaal tegelijkertijd beoefenen; er zitten gewoon te weinig uren in een dag.

Dus moet ik en keuze maken en de laatste tijd valt die keuze op lezen, haken en/of fotograferen.
Lezen doe ik het meest; 's avonds lekker lang uit op de bank ontsnappen naar een andere wereld en alles en iedereen om me heen vergeten.
Daarna volgen haken en fotograferen

En wat is er nou leuker dan die laatste twee te combineren, oftewel de creaties die af zijn vast leggen met mijn spiegelreflex ipv mijn mobiel zoals ik dat eerder deed.


Of het een goede keuze was of niet, dat laat ik in het midden, maar de groothoeklens zat er nog op dus besloot ik het daarmee te gaan doen.
Helaas was het een nogal een donkere dag en moest ik de ISO behoorlijk opschroeven omdat ik geen flitser wilde gebruiken
Ik had natuurlijk mijn statief kunnen pakken maar dat is achteraf 😁



Deze mooie deken haakte ik voor onze jongste dochter met de kleuren die ze zelf uitgezocht heeft.
Het was een project waarbij je elke week een patroon kreeg en de deken na 14 weken klaar zou zijn.
Ik deed er een beetje langer over.....
Op mijn creatieve blog kun je meer informatie vinden over deze deken.

2 opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top