Nog meer bokeh...


Zoals jullie in deze blogpost hebben kunnen lezen genoot ik enorm van de workshop met de Helios lens.
Het is zo leuk om er mee te experimenteren!
Zo leuk dat ik er de volgende dag alweer mee op pad was.

Het was ook de laatste dag dat mijn ouders in hun tijdelijke vakantiewoning verbleven en aangezien daar een ontzettend leuke, bosrijke tuin bij zat moest ik die laatste kans benutten.


De sneeuwklokjes schoten overal uit de grond, net als de crocussen (helaas zijn die foto's niet geworden wat ik gehoopt had).


Maar ik begon ook andere dingen te ontdekken dan alleen bloemetjes, zoals de dennenappel hierboven, of het jonge groen tussen het mos...


...takken met jonge knopjes...


...en tegen de tijd dat ik zo'n beetje de hele tuin door was gekomen (zoveel verborgen hoekjes) zag ik dit mooie paarse toefje nog in een hoekje staan.


Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top