Laatste keer?

ISO200  f/2,8  1/5000sec
Zullen er nog winterse dagen komen of hebben we ze allemaal alweer gehad?
Ik weet dat er mensen blij mee zullen zijn (hier in huis loop er ook zo iemand rond 😒), maar ik zou het verschrikkelijk jammer vinden.

Ook voordat ik fotografeerde keek ik uit naar sneeuw en ijs.
De wereld ziet er dan zo mooi, zo schoon en zo fris uit, prachtig gewoon!

Hopelijk krijgen we nog wat, maar tot dan kan ik in ieder geval nog genieten van de foto's die ik in onze tuin maakte.

ISO200  f/2,8  1/200sec

ISO200  f/2,8  1/6400sec
De foto hieronder ziet er op het eerste gezicht niet zo bijzonder uit, maar hij is wel heel grappig, want als je goed kijkt zie je mij in de kerstbal, maar als je nog beter kijkt zie je dat Mexx er net overheen springt als ik de foto maak.

ISO200  f/2,8  1/640sec

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top