30 Weeks Challenge #5


De challenge van deze week is: Low Angle

Afgelopen zondag was het een druilerige, trieste dag, maar ik ging toch even de tuin in om foto's te maken. Weer met de tussenringen. En dat was gelijk ook een mooie gelegenheid voor de challenge van deze week.

Ik hoopte dat de waterdruppels voor een mooie schittering op de achtergrond zouden zorgen, maar helaas viel dat een beetje tegen. Echt veel druppels waren er niet te bespeuren. Maar door de lens zag je toch hier en daar tussen de bloemetjes nog een druppeltje zitten.

Als je dit zo uit het gras ziet steken is er helemaal niet veel bijzonders aan te zien, maar zo uitvergroot is onkruid toch best mooi.

En aan onderstaande foto is helemaal niet te zien dat het een trieste februari dag was.
Als ik zou zeggen dat deze in de zomer geschoten is zou je het ook geloven.


Dit spul kruipt overal in onze tuin.
Wat het is weet ik niet. De bloemetjes zijn, als je ze met het blote oog ziet, niet groter dan een speldeknopje.

30 Weeks Challenge
Om creatiever te leren fotograferen heb ik mijzelf een challenge opgelegd. Elke week moet ik een foto maken met de opdracht uit dit lijstje.
Officieel is het een 30 dagen challenge maar ik smeer het uit over 30 weken en probeer elke woensdag de uitwerking van die week te laten zien.

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.
Top